Ledig stilling: Konsulent/ skjemautvikler

Nå leter vi etter nye, kloke hoder. Vi søker deg som vil være med på å utvikle markedets smarteste løsninger for datafangst.

I Sem & Stenersen Prokom brenner vi for å gjøre det enklere å søke offentlige tjenester digitalt - enten det er barnehage, skjenkebevilling eller søknad om skilsmisse. Vil du være med på å utvikle digitale tjenester for offentlig sektor? Da vil vi gjerne snakke med deg!

Hvem er vi?

Sem & Stenersen Prokom AS er en av Norges ledende leverandører av digitale løsninger til offentlig sektor.

Du har kanskje allerede hørt om vår chatbot, Kommune-Kari, eller bookingløsningen Bookup.no? Dette er eksempler på innovative løsninger vi har utviklet for offentlig sektor de siste årene. Som konsulent/skjemautvikler hos oss vil du være med på å videreutvikle vår skjemaløsning Skjema.no.

Vi er 43 ansatte og sitter i moderne lokaler midt på Karl Johan.

Om stillingen:

  • Du vil designe og konfigurere web-skjema ved bruk av vår egenutviklede skjemadesigner for Skjema.no. Programmeringskunnskaper er ikke nødvendig
  • Du vil være med på leveranser i kundeprosjekter
  • Du vil følge opp kundedialog og bidra til å løse supportsaker
  • Du vil gjennomføre opplæring av kunder i forbindelse med leveranser 
  • Du vil utføre testing og faglig kvalitetssikring av produkter og leveranser
  • Teamet jobber selvstendig og du får være med å påvirke hvordan teamet skal jobbe for å nå målene våre

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Du har relevant utdannelse fra høyskole/universitet
  • Du har god teknisk forståelse
  • Du er selvdreven og løsningsorientert
  • Du har evne til å sette deg inn i kundens og sluttbrukers behov
  • Du har kjennskap til sak-/arkivsystemer som benyttes i offentlig sektor
  • Du er god til å kommunisere muntlig og skriftlig
  • Du er serviceinnstilt og god i kundedialog
  • Du liker å jobbe i team
  • Du er strukturert

Vi kan tilby:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode kollegaer i et uformelt og hyggelig miljø
  • Mulighet for å jobbe på hjemmekontor
  • Fleksible arbeidstidsordninger som gjør det mulig å få hverdagen din til å gå opp
  • Mulighet til å jobbe med spennende kunder
  • Sommertid med en time kortere arbeidsdag fra mai til september
  • Subsidiert kantine
  • Fri hele påsken og ekstra fridag i julen
  • Flotte lokaler i Paleet, midt i Oslo sentrum
  • Gode pensjonsordninger, personalforsikring, bedriftshelsetjeneste etc.

 

Det er ønske om snarlig tiltredelse, men vi kan vente på den rette.

Har du spørsmål om stillingen, eller ønsker ytterligere informasjon? Ta kontakt med avdelingsleder Synne Leypoldt på synne.leypoldt@prokom.no, eller på telefon +47 918 80 291.

Søknadsfrist: 12. september 2021. 

Se hele utlysningen på Finn.no (Finn-kode 229661162) og send oss en søknad!